Fee-Fi-Fo-Fum

bokshopping och nedräkning

nu är det bara en vecka kvar till upprop för studier och mindre än en vecka kvar innan Adrian ska börja skola in på förskolan.

kom över ett bra paket med böcker på Facebook idag, tur att min kära sambo håller ögonen öppna åt mig. fick ett (vad jag tror efter att ha kollat nypriset på böckerna) bra pris för 11 stycken böcker.
så nu börjar jag känna mig redo, håller på och fixar autogiro för busskort också och kollar över hur det funkar med andra skolrelaterade saker. kul att komma igång och göra något annat än att sitta i kundtjänst/teknisk support. det är väl typ det, mattekurser och mammaledig jag har pysslat med de senaste sju åren.

så jag ser helt klart fram emot att få börja plugga!



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: