Fee-Fi-Fo-Fum

Längesen jag uppdaterade nu

Ja idag är det v. 12 (11+5) och jag har inte uppdaterat på ett tag. Vet inte vad jag ska skriva, vet ju inte om jag är gravid fortfarande ens. ;) 
 
En bild från VUL'et som gjordes i v. 7+1 eller 7+2. En c:a 1 cm stor (liten) böna med ett tickande hjärta. 
 
 
 
Nu är jag alltså i v. 12 och snart 13 så tiden går även om man inte märker det så bra. Dock är jag fundersam om jag verkligen är gravid. Det känns liksom som att jag har symtom å så men det är så otroligt många som trillat bort som fått missfall/MA denna gången. 
 
Annars då? Well hormonerna/graviditeten får mig att bli ful, eller mitt hår är fett och jag har fått finnar och svällt upp som en pluffsa. Har inte hänt de tidigare graviditeterna så jag är lite missnöjd faktiskt. Fattas bara att jag får bristningar också. Hemska tanke! Jaaa och så brösten, det var längesen de var så här snygga och fylliga ;) och ömmade så mycket haha
 
I övrigt är jag sugen på apelsin och chokladmjölk, eller helst skulle jag vilja ha chokladmilk shake, men jag vet inte vart man får tag på det här!  
 
Rul är inbokat till den 18:e februari så det är en smärre evighet dit. ^_^ 45 dagar för att vara lite mer precis. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: