Fee-Fi-Fo-Fum

Första veckan

Ja då var första veckan som studerande avklarad. Tre gånger i Gävle denna vecka, väckarklockan har ringt kvart i sex varje morgon. Så idag vaknade jag av mig själv klockan halv sex. Men bestämde mig för att somna om istället.
 
Det är intressant det här med föreläsningar, jag är dock lite fundersam över hur jag ska klara det här. Det var ju tusen år sedan jag skrev uppgifter och arbeten för skola. Men det får väl lösa sig på något vis.
 
Till veckan är det en föreläsning över Adobe Connect och en över telebild, så då blir det att fara till Bollnäs då våran grupp bestämt sig för att ses i samband med telebilden. Annars hade jag kunnat dyka in på UC här i Ljusdal och tittat istället men men så kan det vara. Lika bra att vänja sig, mycket grupparbeten blir det.
 
Men jag ska väl varken säga bu eller bä så här efter första veckan. Tror nog att det kan bli bra ändå. :)
 
Adrian har börjat på dagis nu, eller ja vi har skolat in och han har gått tre dagar 9-14 och han är jobbigare än någonsin. Gnällig och bråkig. Men det går väl över, har för mig Oliver var så också när han började.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: