Fee-Fi-Fo-Fum

inskolning på förskolan

om en så där 11 dagar är det dags att skola in lillen på dagis. kunde iaf skjuta upp det till att han blev 1 år och 8 månader. känns fortfarande för tidigt men okej. Oliver började ju redan vid 1,4år men man gör det som behövs göras. man kan ju inte leva på noll och ingenting. förhoppningsvis så behöver det ju ändå inte bli så långa veckor/dagar med tanke på att jag kommer plugga på (halvt) distans.

bild på gårdagens inköp:



även dags för mig att gå på inskolning :-D den 20:de är det dags för upprop. lite bittert är det ändå att jag nog hade kommit in på mitt HP -resultat på ett annat program som förmodligen hade varit ännu intressantare och genererat i mer pengar när jag väl var klar. men men när det inte finns på närmare håll så får det bli så här.



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: