Fee-Fi-Fo-Fum

4+4

Ja vecka 5 sniglar sig fram. Jag har lite panik över skolarbete och så men nu är det snart ny vecka med en ny måndag så det tar jag tag i då! Beställde ytterligare ett test, ja jag vet, varför spendera en halv förmögenhet på tester? Men jag vill gärna se ett 3+ nu till veckan så jag kan släppa testandet sen, för har man fått 3+ så kan det inte blir mer sen. ^_^
 
Annars då? Mår ungefär som vanligt. Igår fick "nybilen" vinterskor på också. Känns bra, för i natt har det snöat och det snöar lite nu också. Så vad annars då? Försökte få kontakt med mvc i fredags, men de försökte ringa upp när jag var på begravning så det gick ju så där. Men gissar att jag får ringa dem själv på måndag morgon istället då. :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: