Fee-Fi-Fo-Fum

Vattkoppor och stök

Ja Bobbo är fortfarande hemm med vattkoppor. Men det börjar klarna upp nu och han borde (förhoppningsvis) vara återställd till på måndag. Jag sitter i valet och kvalet om jag ska ta och ringa MVC redan eller om jag ska vänta lite. Det känns lite väl tidigt för det nämligen. Är ju bara i vecka 4+1 nu. Efter att ha sökt omkring lite så borde min äl-smärta ha kommit strax före äl och således borde äl ha skett den 28:e och då borde jag alltså ha bim idag om jag nu har en lutealfas på 15 dagar vilket verkar vara det vanliga för mig. Enligt kalendern var det BIM den 14:e men då var ju äl beräknat till den 30:e och jag är ganska säker på att den kom den 27/28:e så då borde BIM vara den 12:e istället. 
 
Så alltså idag får vi se om det blir någon mens vilket jag tvivlar på och definitivt inte hoppas på. :D 
Tänk att vi ska bli trebarnsföräldrar om allt går som det ska. Lite svårt att ta in faktiskt. 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: