Fee-Fi-Fo-Fum

Måndag igen

Ja då var det måndag igen då och vädret är regnigt och ruskigt. Gårdagen däremot bjöd på strålande sol och härlig värme.
 
Helgen har vi hunnit med en hel del men det har ändå varit slappt. Lördagen så var vi till Kilafors och hälsade på Olivers farmor som fyllde år och passade på att kolla runt lite i ett par affärer i Bollnäs.
 
På lördagkvällen lämnade vi Oliver hos sin mormor och for hem för att ha en kväll på tumanhand, var ut och åt på Morrins, vilket jag inte rekommenderar någon då maten var under all kritik, för att inte säga äcklig. Men det var iaf trevligt att komma ut och umgås lite oavsett, och notan slutade på 125kr då de bjöd på min mat eftersom den inte ens var tillräckligt tillagad. Hade dock, så här med facit i hand, hellre gått på Kick Saloon och betalat (mer än) det dubbla per maträtt och fått riktig mat.
 
Igår så kunde vi ligga kvar i sängen och dra oss till klockan (nästan) 10 innan vi klev upp, åkte och handlade frukost och åkte ut till Nordsjö. Hela gårdagen spenderades där och det var en sån där perfekt sommardag.
 
Idag är det alltså måndag igen och vädret lämnar en del att önska, men vad gör väl det när jag ändå jobbar. Tycker det är lite mysigt jag. :D Hoppas bara att mina preggokläder kommer snart, nu börjar ångesten över att inte kunna ha några byxor komma krypandes. Skittråkigt!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: