Fee-Fi-Fo-Fum

Oliver sova borta...

Ja för första gången någonsin ska Oliver sova borta utan någon av mig eller Jon... hur ska det här gå? För Oliver går det nog jättebra, det är nog jag som kommer sakna honom mest har jag en känsla av. Han trivs ju hos sin mormor. Har packat ihop en liten väska åt honom med välling, nappflaska, mer blöjor och lite ombyte samt tandborste och sånt. Ja jisses, han börjar verkligen bli stor. ;)
 
Anledningen att han ska sova borta är för att det blir smidigast för oss imorgonbitti då vi ska åka iväg en sväng tidigt imorgonbitti, hade ju varit skönt om man hade fått lyxen att sova bort hela förmiddagen, men det tar vi en annan gång.
 
Är så roligt nu när han fått sin nya säng, han sover bra i den och när han vaknar på morgonen kommer han in och terroriserar oss i vårat sovrum genom att slänga bollar på oss och sånna saker. Är så skönt att slippa gå och hämta en hojtande liten skrutt som ledsnat på att prata med sig själv och gosedjuren. Nu kan han själv välja när han vill gå upp. :D
 
Alldeles nöjd med det inköpet av säng åt honom!
 
I övrigt då? Well mer imorgon om vad som, jag tror, ska hända imorgon. Ser fram emot det iaf. :)
 
Nu ska jag ta mig i kragen och hänga lite tvätt, senare idag så ska vi iväg till Jimmy och Elin och fira Chelsea som fyllde ett år den 6 juli. Sen skjutsa Oggie till mormor och sen tänker jag lägga mig och gråta av saknad... eller nej det var nog en överdrift. ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: