Fee-Fi-Fo-Fum

Sommar sommar sommar

Ja vilken härlig dag, jag och Oliver packade oss iväg till mamma/mormor och njöt lite av det fina vädret och åt lunch och (Oliver) badade i lilla poolen. En alldeles perfekt dag hittills. Just nu sover lilla skrutt, somnade i bilen ganska omgående och sover förhoppningsvis ett tag till. Tänkte jag skulle försöka få lite städat här hemma medan, iaf plocka undan allt som ligger och dräller överallt.
 
Annars då? Well har varit en väldigt lång bloggvila från min sida, men jag har bara inte känt att jag har något att skriva. Får se om Oliver ska sova borta för första gången söndag till måndag då jag och Jon ska iväg tidigt på morgonen då, mer om det senare.
 
Men inte kan väl lilla skrutt sova borta från sin mamma och pappa? :'(
 
I natt sov han första natten i sin nya säng och det gick över förväntan, lade honom på kvällen och han kom inte upp en enda gång, förhoppningsvis håller det i sig, men jag gör mig inga illusioner haha
 
Nej om jag ska ta tag i det här med städningen nu kanske...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: