Fee-Fi-Fo-Fum

BM-besök

Då var det avklarat också då. Och enligt hennes uppgifter så var SF-måttet med Oliver i vecka 37 också 34 cm... jag har för mig att det var 35... och det är vad som står i mina anteckningar från det här inlägget well well det är väl skitsamma egentligen, men då är det typ samma dårå. Följer min kurva perfekt iaf.
 
Så alltså SF-mått: 34 cm
Bebisens hjärtslag: 136 slag/minut
Bebisen var inte längre rörlig utan ruckbar, så det går ju onekligen framåt. BM sa: "en värk så sitter den där". haha
Tydligen inget onormalt att inte bebis fixerar sig förrän vid förlossningen när man är omföderska.
 
Så nästa besök är den 3 december. Kan ju hoppas på att få slippa, men det känns som att allt följs åt som förra gången så jag gissar att jag hinner med det besöket också. :)
 
Urk!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: